Tidningen

Idag var vi med i Vimmerbytidningen och så finns vi på Östrans hemsida (vet ej om vi varit i tidningen än)
LÄNK----> Välkommen till världen!

Har fortfarande ont i halsen och känner mig tung i huvudet, men mår i alla fall inte illa idag.

Gårdagens äckliga händelse:
Leia ligger på min säng efter att jag precis ammat henne, hon vänder sig om och kräks massa så det rinner ner på golvet. Gissa vem som kommer springande? Nemo ställer sig och slickar upp det som ligger i en pöl på golvet... Jag var sååå nära att kräkas själv! Men då hade han väl tagit det med! YEACH!

Nee nu mår jag illa för jag skrev det där.....usch!

Den här bilden skickade jag in till Östran och Vimmerbytidningen:

Och denna till Barometern:

(fin klänning va Evve? ;)

//E



Kommentarer
Evve

Åh vad kul att ni använde klänningen ni fick av oss:) Åh vad glad jag blev nu!

Jättefina kort!

kram på er alla tre;-)

2009-10-30 @ 18:55:17
URL: http://www.wåhlin.com
Mikaela

Jätte fint kort på er =) KRAM

2009-10-30 @ 21:29:28
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Annelie

Så fina kort!! Måste spana i tidningen nu!! Puss

2009-10-31 @ 10:55:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0