ombokning

07.45 ringde mobilen i morse... Jag med min morgonröst, helt grötig haha....
-Aaa det är Emilia...
-Eeeh....är det Emilia?
Haha... hon hörde inte ens vad jag sa.... det var från kvinnokliniken, fick en ny tid för de hade för mycket att göra idag. Gjorde inget, då kunde jag sova lite längre :P

Så har jag ju bilen idag, gutt ju!

Ska kanske bort till Eve och Henke en sväng sen. Funderar på att hämta Nemo med. Har inte haft honom på ett tag nu och i helgen går det ju inte. Ikväll ska jag bort till Annelie en sväng och u u u uuuumgås hehe...

Imorgon har jag INGA planer alls!

Fredag blir det shopping i Modehuset med Annelie och Leia! Har inte så mycket pengar, men kul ändå att kolla in stället. Och nånting kan man väl unna sig....;)
Sen blir det tacos och IDOL med Fidde och Annelie på kvällen =)

Mycket Annelie nu känner jag hehe! Men vi har ju inte umgåtts på evigheter... har mycket att ta igen!

Lördag-söndag tilbringas hos Elin och David i Jönköping där också Elins födelsedag ska firas! Kul kul...!

Nu vaknade lillpluttan...=)
//E


Kommentarer
Annelie

du e så mysig o umgås med!!!! pussa

2009-10-22 @ 08:32:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0