Billie Holiday

När jag var inne på Lizes häromdagen så var det så skön musik på, passade perfekt när man gick och kollade på alla sjuuukt fina saker och möbler de har som jag vill ha! Kändes som man flyttades bakåt i tiden... var tvungen att fråga vem som sjöng. Billie Holiday var det ju... skämdes lite att jag inte visste det. Sånt BORDE man ju känna igen.. i alla fall om man har lite musik intresse! Men men.. nu lyssnas det på Billie Holiday på Spotify i alla fall.. 

Leia somnade till den sköna musiken och jag ska äta lite lunch och läsa senaste numret av "Föräldrar och barn"... Man behöver inte prenumerera på tidningar när man har kompisar på Posten hihi... Kommer lite surprise tidningar då och då! =) Tack tack M!

Ikväll kommer det en drös med killar hit. De som har hjälpt till med att renovera vår lgh. Då ska jag och Leia ut och gå en sväng hehe... sen kommer vi väl hem när de dragit vidare! Ska köpa masssssaaaaaaa godis och titta på Idol med min gosiga tjej! Igår kväll somnade hon på min mage och jag fick tårar i ögonen av att hon är så söt.... hon är så fin... aah, nu börjar jag gråta igen hehe... Leia, du är såååå älskad!

Ha en fantastiskt bra helg!
//E 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0