Trött? Nej inte nu...

Men på mornarna är man ju helt slut! Ingen bra dygnsrytm jag har kommit in i... hur ska jag ta mig ur den??

Börja gå upp tidigare på mornarna? Mmm...har försökt... går inte så bra..jag somnar liksom om när jag bara ska vila ögonen i nån extra minut...

FRÅN OCH MED IDAG ska jag bara äta godis på helgerna. Inte för att jag måste gå ner i vikt utan för mina tänders skull.... jag har ju skrytit med att jag har så bra tänder, har inte varit hos tandläkaren sen gymnasiet (när det var gratis) men igår isade det i en hörntand och när jag skulle borsta tänderna på kvällen gjorde det ont i den! SHIIIIT tänkte jag.... så idag har jag inte rört en godisbit! Eller jo, jag rörde vid godispåsen som åkte in i brödlådan så jag ska slippa se den tills det blir helg. Men annars så... inget onödigt socker i veckorna!!

Så nu måste jag gå till tandläkaren =( BLÄäää...

Efter väldigt mycket velande hit och dit så har jag kommit fram till att jag ska vaccinera mig mot influensan. Daniel med då såklart. Vi ska göra det för Leias skull så inte hon blir sjuk pga oss. Men det var ett svårt beslut för jag är väääääldigt skeptisk mot det där vaccinet.... menmen, det är väl större risk att dö i influensan än av vaccinet i alla fall. Så nu väntar man bara på att allmänheten ska få ta vaccinet här.

Nehe, nu ska man försöka sova lite tror jag... snart ska man ju upp igen. Undra hut många gånger det blir inatt?...Längtar tills man slipper amma. Smidigt på ett sätt, men jag är rätt trött på att nu!

Godnatt! //E

Cool bild på Leia:


Kommentarer
Annelie

Hon får lära sig vad data är tidigt :) PUSS

2009-11-17 @ 07:38:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0