måndagar = ont i magen?

Förra måndagen skulle vi varit på BVC men fick boka om tiden till i fredags. Varför? För jag fick springa på toa flera ggr i timmen och hade ont i magen som bara den....

Och hur börjar denna måndagen? Fick akut springa på toa... har ont i magen idag med. Vågar ju inte gå ut om man behöver en toalett lite akut...

Usch!!

Helgen har i alla fall varit bra. I fredags hade vi fredagsmys hos Mikaela och marcus, i lördags var vi hos Hannah och Jonathan och vek servetter till dopet, avancerad vikning så tog ett par timmar! Sen fick vi goda älgköttbullar med. Igår var det fars dag så då åkte vi ovh Eve hem till pappa och Magdalena, mycket trevligt... sen åkte vi förbi mamma och Stickan på hemvägen med.

Blir inget Ullared för mig,har inte råd =(
Men jag överlever nog... ikväll får man se lite på tv i alla fall, det är ju för kul!

Nu ska jag vila magen och bara dricka vatten hela dagen, får hoppas det blir bättre.... HEJ!


Kommentarer
Evve

Hej, funderar på arr dra ihop en tjejkväll på fredag, och sen kanske lite senare dra till Chili! Vore superkul om du ville komma en stund!

Kram Kram

2009-11-09 @ 19:40:14
URL: http://www.wåhlin.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0