vad jag borde göra

jag borde packa mera inför flytten. gå igenom förrådet. packa packa packa... men jag känner inte för det! Uscha va tråkigt!!!

Igår träffade vi pappa. minns inte sist vi sågs, men det var snö tror jag... i alla fall så var vi hos eve och henke och grillade, riktigt najs!

Vi ska växla in våra mynt nu. Vi hade lite över 5600 spänn i mynt. inte dåligt för 2 personer som handlar på kort för jämnan! För odm pengarna tänkte vi köpa barnvagn och lite annat smått och gott till bebben :) Och nu har Daniel gett upp...JAG får bestämma helt vilken barnvagn det blir =P

Det ser ut som att vi inte får så lång tid på oss i nya lgh innan vi flyttar in, men det löser sig. vi bor ju ändå ute hos svärföräldrarna varannan dag nu när vi har Nemo, så vi kanske får bo där en vecka i sträck eller nått medan vi lägger golven, tapetserar och målar taken! "Det löser sig alltid..."

Jag har så sjukt ont i mitt vänsterben. det som tog i marken när jag blev påsprungen av Lotus... först sträckte jag ju det, sen började det gå över men då var vi på ridklubben och skulle hämta Nemo i söndags och jag skulle gå över ett staket, då högg det till igen....jag går och haltar, ser inte klokt ut.. Får hoppas det går över snart!

I helgen blir det Öland! Underbart...hoppas bara att vädret blir ok... skönt att komma iväg lite i vilket fall. Ni skulle se hur det ser ut här hemma! Kartonger och skit överallt! Inte så roligt att vara hemma då. I love Öland.

Nu får jag ta tag i tråkiga saker...byebye/E


Kommentarer
Mikaela

Hej ville kolla om du kommer på lördag? Hade varit så roligt...är nervös att ingen kommer =( du skulle inte kunna ta med dig Jenny?



Kram Mikaela

2009-05-21 @ 08:04:24
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0