Fredag 8/5

Har gått en morgonpromenad med Annelie och Niccie, så himla skönt! Var lite jobbigt när klockan ringde, men känns så bra nu, man blir pigg.

Äter en rejäl frukost med ägg, bacon, keso och en sallad, så himlens gott...!

Idag är det marknad här i stan och det var folk ute redan vid tjugo över 7.. och det fyller bara på! Jag går nog en liten sväng med Jenny sen för att hon ville, annars är jag inte så förtjust i att trängas med folk och köpa en massa skräp =P Men lite marknadsgodis kanske slinker ner hihi...

Snart ska jag in till Förlossningen...och föda....eller nee, jag väntar lite med det. Men jag ska in dit och träffa en barnmorska och få en liten genomgång och samtal om just FÖRLOSSNINGEN. Eftersom jag har känt sån skräck inför detta så tror jag att det kan hjälpa att prata med nån som har varit med om tusentals förlossningar. Eller blir det motsatsen! Men jag hoppas att min rädsla minskar i alla fall.... har pratat med så många nu som fött och en del har lugnat mig och en del har satt skräck i mig, men men.... det går nog bra!

Enligt Aftonbladet kommer vi att få ett smart barn----> LÄNK

Ha en fin helg! //E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0