Virus

Vi har fått virus på datorn så jag kommer inte blogga så mycket tills det är helt fixat! För när man ska skriva ett ord så blir nått hel annat,man får skriva jättesakta om det ska funka, väldigt irriterande! Plus att det poppar upp en massa reklam och skit hela tiden...  men jag hoppas att vi fixar det så fort som möjligt!

Nu har jag i alla fall lyckats inhandla 6 st biljeter till Daniel med vänner till Sonisphere iHultsfred i sommar, bl.a. kommer Metallica. Trodde inte de skulle gå för explorer stängdes ner när jag satt i biljettkön å jag trodde jag skulle bli tokig, men det gick til slut!

Ni ser ju alla stavfel som blir haha...för att jag inteorka skriva om allt hela tiden!

Idag skajag tvätta,r inga till min BM för ny tid och småstäda lite för vi ha en som vill komma och titta på lägenheten! =)

Ha en fin dag..!!!
//E


Kommentarer
Mikaela

Hoppas ni hittar en köpare =) Er lägenhet är ju så fin! Hoppas allt annars är bra KRAM

2009-03-09 @ 13:30:18
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Annelie

Lycka till!!!

2009-03-09 @ 14:20:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0