Upp och ner

Igår var både mitt och Dannes humör upp och ner. Ena stunden tjurade han och jag var glad sen blev jag tjurig och han glad och så höll vi på sådär... Frustrerande! Men Daniel var jättetrött och på kvällen hade jag huvudvärk så vi gick och la oss redan vid 9! Hoppas att vi kan vara lite snällare mot varann idag?

Något annat som också går upp och ner, minst sagt (!!!) är Gröna Lunds nya Berg och dalbana INSANE!!!


Den har åkpremiär den 25 april för er som vågar! Jag tror inte man får åka när man är gravid, men jag tror inte jag hade vågat ändå... blir bara fegare och fegare för varje år! När jag var 13-14 åkte man ALLT, men nu vågar jag knappt åka Balder på Liseberg. Är man vuxen nu eller?? =(

Fick svar från vårt försäkringsbolag idag. Imorgon, äntligen, får vi lite pengar för vår misslyckade Thairesa och sjukhusvistelsen på Phuket International Hospital.... sen får vi se om jag får några pengar från Försäkringskassan för Januari månad, men jag vågar inte hoppas på något.

Ha en bra dag!
//E


Kommentarer
Matilda

Vilken fin lägenhet ni har nu! Härligt kök! Den blir nog inte svårsåld!



och ja jag vill verkligen åka den där bergochdal banan!

2009-03-03 @ 13:15:13
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Emmelie

O shit, helt INSANE! Säkert jättekul o åka, den ska Jossan och jag tokåka i sommar! Eller om jag inte vågar så kan ju du och jag titta på när Jossan åker själv, som med Uppsvinget på Liseberg, he he...

Hade bra, snart ses vi/ Emmsan

2009-03-03 @ 18:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0