såld

I veckan har vi haft 3 personer som kollat på lägenheten. Killen som kollade igår kom tillbaka efter nån timme och ville kolla igen, sen tog det bara ett par minuter innan han sa att han ville ha den =) Gutt ju! Jag hade ju papper från HSB hemma så vi skrev på dom direkt och så ska vi träffas på HSB´s kontor imorgon och lämna in ett av kontrakten. Vi fick det vi begärde, 40 000, hade kunnat få mer om vi hade väntat lite till men vi ville bara få det avklarat så man kan börja tänka på den nya lägenheten. Men vi är nöjda! Ännu en sak att slippa tänka på.... :)

Igår kväll var det trevligt hos Evve =) Tack för en najs kväll!

Snart måste jag börja rensa bland mina saker i garderoben och bland mina papper och alla saker nere i förrådet... lär hitta rätt mycket skräp! Tråkigt men lika bra att få det gjort också.

Kanske ska börja idag?

Ha en soft söndag //E



Kommentarer
Matilda

Åh va kul att ni redan har fått lägenheten såld! Va snabbt det gick!

2009-03-15 @ 11:30:22
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Annelie

Hörde av Danne! GRATTTIS!

2009-03-15 @ 14:47:37
Emmelie

Men va skönt att ni fick lägenheten såld så snabbt, måste kännas skönt o få d avklarat, bara att checka av d på listan:-)

Säg till ifall du vill ha hjälp, jag hjälper dig gärna med att röjja"

krám krám / Emmsan- d lilla nattdjuret

2009-03-16 @ 00:07:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0