rubbish

Har börjat äta så mycket skräp! 2 McFlurries på en vecka liksom... massa godis och glass. Mycket halvfabrikat till mat... usch, måste skärpa till mig!!! Och jag äter ju inte lite heller. Jag är så himla glad att jag kan äta igen utan att må illa så jag bara vräker i mig! Igår åt jag pyttipanna rester och stekt ägg vid 22 på kvällen... det är väl normalt när man är gravid kanske? Haha....

Ena halvan av mig säger "passa på nu när du ändå kommer bli tjock och har bra aptit!" och andra sidan tänker hälsosamt... mer frukt, vällagad ekologisk mat, massa vatten! Jag lyssnar på båda sidor och gör en mix av det =)

Igår satt Danne och fixade datorn så nu har vi inga virus. Gutt! Nu har vi en extern hårddisk med..
När jag kom hem från städjobbet igår kväll satt Eve och Henke här, trevligt! De hade haft en trevlig helg i Stockholm trots att deras Metallica konsert blev inställd... riktigt surt ju! Var nog många som lagt mycket pengar på resa, hotell och utemat den helgen....heeeeelt i onödan!

Snart ska jag träffa Hanna och gå och fika. Jag vill höra allt om deras Thai-resa! De hade det mycket bättre än oss i alla fall =)


Godis....

.......eller



Frukt....?


Kommentarer
Emmelie

Godis eller frukt? Ja du, det är den ständiga frågan! Det är bara å varva omvartannat så får man hoppas på att man kommer fram till ett svar:-)

Gutt att ni blivit av med viruset, d är ack så irriterande, skulle behöva köpa en extern hårddisk jag med...d är mycket med d tekniska:-)

Nu ska jag åka hem till Fagerviken o hämta min lilla kärlek, jag håller på o gå sönder av saknad!

Ha de ba. Kramar/ emmsan

2009-03-10 @ 15:20:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0