måndag

Nu pratar de om extrem blyghet på tv´n. Jag var extremt blyg när jag var liten, så jag vet precis vad de pratar om. Jag är väl fortfarande rätt blyg bland nya människor, men det mesta har jag lyckats komma förbi. Men det är nog många barn och ungdomar som mår riktigt dåligt bara för att de är blyga. Jag minns när man skulle redovisa muntligt framför klassen alltså... vilken ångest! Alla blyga personer borde få mer förståelse och kanske hjälp på något sätt?

Igår började jag rensa bland smycken, smink, hudkrämer och massa annat.... slängde en halv svart säck med grejer! Idag tänkte jag kolla bland mina skor. Vet minst 3 par som jag inte haft hjärta att slänga för de har varit favoriter, men är de trasiga så ska de bort!

Annars idag... Ska till HSB med kontraktet och sen har jag tvätt tid... och sen lite jobb ikväll.

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0