Mama

Kolla vad jag vann igår! Älskar att vinna saker, särskilt SMINK, särskilt Smashbox smink! Weeee....!


Hade glömt att jag ens var med i denna tävling, så det blev en glad överaskning! Kitet innhöll en 3 färgs ögonskugga, ett läppglans och ett rouge som jag velat testa ett tag, det är i en tub så man får liksom "smörja" på det.... får se hur det blir! =)

I helgen kommer Emmelie hit! Yay! Jag minns inte när vi sågs senast...? Var det för ett år sen? För det var väl inte förra sommaren vi var på Linkin Park..? Det måste vara snart 2 år sen vi var där. Shit, jag har minnesförlust!

Igår kväll var vi en sväng hos Hannah, Jonathan och Elias. Fick smaka på ett gott grönt té... det innehåller K-vitamin som kan få bort illamåendet fick jag lära mig =) Så jag ska nog ta en promenad bort till Karamellen idag och inhandla ett hekto. Sen är Eve hemma och är sjuk så jag går nog bort och hälsar på henne med.

Men först, en dusch...!
//E



Kommentarer
Matilda

oj kul att du vann!! Jag har också velat testa rouget från smashbox. Du måste berätta hur det var sen!.. gärna med massa bilder hehe

2009-03-04 @ 11:31:37
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0