igår/idag

Igår mådde jag inte bra. Trycket över bröstkorgen kom tillbaka och kändes som att nån satt på mig hela kvällen, riktigt obehagligt. Fick panik när jag skulle sova för jag hade hjärtklappning och så kunde jag bara andas små andetag.... då tog jag en Ibumetin. Vet att det inte rekommenderas till gravida, men Alvedon för mig är som att ta en sockerbit, hjälper  inte ett skit. Så efter 10 minuter började det lätta... sen somnade jag! SKÖNT.

Vaknade senare idag eftersom min älskling satt för filtar för takfönstret och balkongdörrarna så jag skulle kunna sova längre. Kände inget tryck alls och när jag flyttade en filt så sken solen starkt från en klarblå himmel! Underbart!

Idag måste man ju ut och gå =)

Imorgon kommer mamma och hälsar på! Kulkul =)

Nu ska jag ta en dusch och sen ge mig ut i solen...!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0