Fullt upp =)

Idag gick jag upp vid 05.00 för jag började jobba kl 06.00. Först banken och sen Friskis! Vid 11.00 cyklade jag till Coop och köpte lite Daimkakor och en Budapest stubbe, sen skyndade jag hem. Kom hem ca halv 12 och hände mig en aning stressad eftersom jag skulle få ett gäng fika brudar på besök kl 12 och jag behövde duscha, diska och fixa fram fika! Fick skita i disken så jag hann i alla fall =)

Evve med sin Natalie, Emelie, Mikaela med sin Liam och Annelie kom upp och fikade här, mycket trevligt! Kul att man kan ta hem lite folk även att man har en liten lägenhet, men det ska bli skönt sen när man har det lite större. Och  då kan de parkera barnvagnarna utanför dörren, blir smidigare hehe! Kul att ni kom girls!

10 minuter efter att de gått kom Jenny med sin Elize. Direkt från dagis..! Elize kan gå nu och är inte lika blyg och "mammig" längre, mysunge =) Så då fikade vi lite också hehe... de stannade till 5 tiden.

Nu är jag mega trött och jag har inte orkat eller hunnit tänka på någon middag... hmm... bara massa sötsaker i maggen! Tror bessen vill ha riktig mat, den hoppar runt som bara den därinne hehe...

Skönt att jag är ledig ikväll i alla fall :)

//E


Kommentarer
Emelie

Tack för en trevlig fika igår! Hoppas att vi inte lämnade dig med allt för mycket disk ;) Kramar

2009-03-12 @ 08:48:02
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Evve & Natalie

Tack för fikan igår. Är kul att träffas så över en fika! Ses på lördag! Kram kram

2009-03-12 @ 11:36:23
URL: http://www.wåhlin.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0