fredag



Igår var jag på massage hos syrran på Friskis, very nice! Jag måste börja stretcha rumpan haha... Den här ichias-nerven eller vad det heter kan lätt komma i kläm när man är gravid och jag har ju haft ont i svanskote området ett tag nu..kan ju bero på det då! Så nu blir det stretching varje dag!

Idag har jag varit hos Mikaela och fikat med Annelie, Emelie och söta Engla. Liam och Engla var så söta mot varann.. :) Kul att träffas sådär ibland. Tänkte ha en fika hemma hos mig på onsdag, hör av mig om det!

Igår satt jag och väntade på min barndomsidol Michael Jacksons presskonferans i 1,5 timme! När han till slut kom ut så pratade han kanske i 4-5 minuter högst...menmen, det var det väl värt! Han ska göra sin sista turné nu, så man skulle ju vilja se honom en sista gång... JAG HAR JU REDAN SETT HONOM LIVE EN GÅNG... Jag och Emmsan såg honom i Göteborg 1997 måste det varit. Man kan säga vad man vill om hur han ser ut, beter sig och massa annat, men GRYM MUSIK gör han!!! The King of pop...

Jobbet hörde av sig när jag kom hem förut och eventuellt har jag ett 3 veckors vik i april. Skulle vara skönt att ha ett schema för en gång skull! Och jag vill jobba..! Fick brev av AF idag med, de har bokat tid för mig snart....grrrr... tänk om man kunde ha ett fast jobb och slippa AF och a-kassa och allt sånt där...


Ha en najs helg nu!!!
Ikväll kommer Emmsan, yay!
//E




Kommentarer
Matilda

oj va det klänningen du budade hem? Riktigt snyggt var den iaf!

2009-03-06 @ 15:55:34
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Evve

Åh jag bara älskar MJ, hade i princip mitt rum tapeteserat med affisher på honom när jag var mindre... Och han är fortfarande en av de största på musik! Kram Kram

2009-03-06 @ 23:48:59
URL: http://www.wåhlin.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0