döööööööööööööö

Är totalt slut. Vill bara lägga mig ner och sova.......... jag kommer att dööööö nästa vecka..... kommer jobba från ca 5-6 på morgonen till 3 tiden varje dag....sen har jag ju mitt kvällsjobb på ca 2 timmar.....

det värsta stället att städa är cementan. jag hatar det. äckligt skitigt mansdominerat ställe. bläääää.... hata hata hata.

Men jag får ju bra med pengar nästa lön och då är det värt allt slit och snuskiga pissoarer!

Fick ju börja redan idag för hon som jag ska vicka för blev sjuk. så först äckelcementan och sen har jag varit hos en äldre dam och hjälpt henne med lite städning i hemmet. Hon var som tur var riktigt käck och go... sprang runt och ville hjälpa till hela tiden och bjöd på dricka, apelsin, kaffe och kladdkaka.... hon hade haft en stroke och sen ramlat och brytit lårbenshalsen... men hennes kommenatr på det var "Jag tycker det är spännande!" Hon hade legat i 8 timmar innan någon hittade henne när hon fick sin stroke...."Usch va hemskt" sa jag... "Äsch jag tyckte det var spännande! Och komma till sjukhuset där dom är så snälla och goa....".... då är man en positiv person =)

Storstädning ikväll.....yippiiiiie......=( Sen upp tiiiidigt imorgon och jobba. Jag dör......

Från att ha jobbat 6h i veckan till nästan 50h i veckan....

Nu ska jag duscha och vila en stund innan nästa jobbpass!
//E- helt slut


Kommentarer
Emelie

Tack!!! Skönt att veta att man har en inkomst i sommar :)

2009-03-26 @ 17:25:47
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Annelie

Du klarar det!!!

2009-03-27 @ 07:29:42
Emelie

Min sambo jobbar på cementan ;) Har varit där och kollat en gång. Inte allt för trevligt på toaletterna haha!!! Lider med dig!

2009-03-27 @ 08:46:04
URL: http://enongoglola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0