Tjenna!

Vi är lite hemlösa för tillfället egentligen. Men har man så goa och bra vänner som vi har så kan man visst inte vara hemlös =P

Just nu sitter jag i Pukeberg i ett helt nytt hus.... men det är ju tyvärr inte mitt hus då, men men...hehehe.... inatt har vi sovit hos Annelie och Fredrik, kanonsnällt att vi fick det. Ni vet att vi är såååå glada att ha er som vänner! Ni ställer upp så mycket.... TACK tack tack......!!!!

Idag var jag och träffade M från Nybro Golv kl 8.00, han skulle höra av sig om ett pris på badrummet.. sen har jag ringt Nybro Elnät och sagt upp mig, men hon var lite sur för det skulle man visst gjort 14 dagar innan flytt. Jag har haft lite annat i huvet! men men, till slut blev hon lite snällare och gladare... så nu är det gjort.

Ska ringa HSB om att få namnskyltar på vår postlåda med...
Och hämta mitt nya körkort..
Fixa nytt bankkort på banken..
Hämta ett par skor från HM som jag väntat på sen februari, äntligen har de kommit!
Gå en runda med Niccie =)
Laga lite mat...
Köpa hundmat till Nemo, nu har jag ju en cykelkorg så jag slipper gå och bära på att...
Sen ska jag hämta en sak på Nybro Foto och Ateljé, men då måste jag ha bil...får bli imorgon!
Kvällsjobbet.

Det går framåt i lägenheten, men det tar ju tid när man ska renovera ALLT. Ikväll ska Fidde och Bosse vara där och dona =) När ens kompis farsa kommer och hjälper till, då....jaa va ska man säga hehe... mer än TACK!

Nu ska jag sätta igång med dagen. Skriver väl om nån vecka igen skulle jag tro.
//Emilia


Kommentarer
Anna

Pappa är allt bra han =)

2009-06-02 @ 22:09:14
Matilda

svar - haha okej du är förlåten, kikade du in, gjorde du iaf ett försök! =) uscg det går så långsamt för oss vi hittar inte motivationen när det går lite seg..då ger vi upp i stället.. inte så bra men som sagt till helgen hoppas jag att det ska vara färdigmålat i ett av rummen iaf. Nytt körkort och nytt bankkort, har du bytt namn? kram

2009-06-02 @ 22:27:35
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Matilda

ja det såg jag ju att du hade gjort nu miss möller. Det kändes alldeles förbekant för att jag skulle upptäcka det tidigare..hehe..

2009-06-02 @ 22:28:52
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0