Äckelvarmt

Jag gillar INTE den här värmen, för mig får det gärna vara svalt hela sommaren... BLÄÄÄ!!!

Vi har dörrar och fönster och allt som går att ha öppet på kvällarna och nätterna. Ändå ligger man utan täcke och svettas... idag är det molnigt, men det är sådär jobbigt åsk-kvavt i luften istället...

Jaja, klaga klaga klaga.... finns ju de som har semester nu och är glada för värmen. Kul för er! Jättekul...verkligen.....

Var hos BM igår. Magen mätte 33cm, hjärtjluden låg på 140 och jag vägde 62,4 kg. Fortfarande lågt blodtryck.

Vårt badrum blir skitsnyggt. När vi kom till lgh igår kväll hade de lagt golvmattan och satt upp vägg...hmm..mattan? också..bara bården kvar! Och lite rörmokeri grejs... imorgon får vi nog handfatet och spegelhyllan.

Just nu är vattnet avstängt i lgh så jag kan inte städa!!! Jobbigt... jag som hade planerat att städa idag, imorgon och få upp alla grejer..... jag ska ju ha kalas i helgen! Men det löser sig...på nått sätt =)

Bara en vecka kvar till festivalen! Spelschemat har kommit och det såg bra ut... ska bara gå och glida runt, kolla de banden/artisterna man gillar och sitta i en brassestol med en kall.....cola. Och njuta av livet och kolla på alla galna människor runtomkring =) Kan åka hem och sova hos mamma när man vill, perfekt...!

Nu ska jag tvätta lite och lägga mig en stund i skuggan....//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0