v.37 plus 4

Nu kan det hända när som. Försöker man att inte tänka på det så blir man minsann påmind av alla runtomkring! Haha...

Jag vill inte gå och bli besviken för att jag tror jag ska få barn när som och sen får man gå över tiden 2 veckor... så därför tänker jag att jag inte ska ha än på ett tag! För då blir jag inte LIKA besviken...nån som hängde med? =P

Jag VILL ju självklart att den ska komma så fort det går! Skulle va skönt.... =)

ÄNTLIGEN bor vi i vår lägenhet nu. Såklart lite plock kvar med gardiner, tavlor, några lampor och nån list här och där, men man kan BO här =) HEEEEEELT underbart!!!

Har haft lite mer förvärkar och det gör ont och spänner lite då och då med. Men har fått min TENS så jag håller på att lära mig att använda den! Blev livrädd första gången, kändes som riktiga elstötar haha... de har ju slutat hyra ut dom på MVC nu (dåligt), men jag fick den sista de hade kvar på sjukhuset i Kalmar. Mycket tacksam över det, för det hjälper när det gör som ondast.

Vad mer?
Var ju på Öland med Emmelie och Nemo förr.....a helgen måste det varit? Jag börjar bli senil! Alltid kul att träffa Emmsan =) Tyvärr var det ett sjuuuukt åskväder på lördagen, riktigt otäckt.... och när vi skulle hem på söndagen var det bilkö nästan ända från Källa! Det tog 2 timmar från stugan ner till Haga Park där vi hämtade Jossan med vänner. Sickt!

Idag ska jag lämna in mammas bil till H. Sen kommer nog Daniels mormor och hennes sambo och kollar in vår lgh en sväng. Ikväll ska vi överaskningsfira Daniels moster som fyller år, då blir det Stekhuset! Yummie....=)

Imorgon åker jag till Öland...!

Bilder kommer när jag har lust och tid =P

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0