V. 36 nu...

4 veckor kvar till utsatt datum. Men i 2 dagar har jag haft förvärkar nu, men idag är det lugnare. Jag tror inte att det kommer hända något precis snart, men en del i det här huset vågar knappt åka till jobbet hehe... "Ring om det är nått!" Men det är ju bra att kroppen förbereder sig inför förlossningen, och jätteont har det ju inte gjort, men det är ju jobbigt och tröttsamt. Som intensiv mensvärk med sammandragningar.... men idag är det som sagt lugnt i magen.

I helgen blir det stugan med Emmelie! Ska bli så skoj :) Jag skippar Metallica, jag orkar ändå inte gå där hela dagen och då känns det rätt onödigt att betala 1000 spänn. Iofs blir jag bjuden, men bättre att Danne får sälja biljetten till nån som verkligen vill gå. Och så slipper han tänka på mig i första hand och får slappna av och ha kuuuul.... behöver han!

Hmm..jag undrar när vi ska kunna flytta in. Händer inte mycket på den fronten nu. Den där renoveringen skulle ta 2 veckor räknade vi med....nu har det gått....hmm...snart hela sommaren!! Men badrummet är vi nöjda med nu, de har gjort om det 2 gånger till... de är nog livrädda för att få dåligt rykte, för helt plötsligt är de supertrevliga och generösa och inte alls som de var innan.

Nu ska jag packa lite grejer till helgen... tror jag lägger in lite bilder med när jag ändå sitter här. Lite blandat!
Håll till godo....//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0