Veckan

Nu i veckan har jag styrt upp en massa med Försäkringskassan, A-kassan och Arbetsförmedlingen. Fyllt i massa blanketter och skickat in, hoppas de är nöjda nu! Så tråkigt sånt där, man blir ju tokig.

Nu är jag i v.14. och barnet är lika stort som Daniels knutna näve. Coolt ju!

Imorgon åker jag till mamma och hälsar på över helgen. Daniel ska jobba och jag har inga andra planer så då får det bli så =)

Idag fyller min syssling Josefin år och om jag inte minns fel så fyller även Matilda år! Grattis till er =)


Kommentarer
Matilda

jajamensan vi fyller samma dag.. tack så mycket för grattulationen =)

2009-02-05 @ 17:23:00
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0