Tuff tuff

Idag har jag jobbat! 5 timmar, men det kändes som 2 dygn... gutt att vara tillbaka på jobbet, men shit alltså... är verkligen helt slut. Höll på att somna sittande i soffan nyss!

Nu ska jag klä på mig och bege mig ner till stationen, sen ska jag åka tåg i ca 2 timmar. I Hultsfred hoppas jag att Emmy står och väntar på bussen så åker vi ihop hem till Emmenäs! Oj vad jag kommer somna... finns inget mer sövande än att åka tåg... fast det är klart, går det på nån förskoleklass i Kalmar då blir jag lite ledsen..  de ska alltid sitta och glo på en och fråga saker och de är så högljudda... orkar inte det just nu hehe...

Ha en kul helg nu alla!
Miss Sleepy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0