Rock´n´roll!

Är hemma och kräks idag. Tror det är ok nu, men man vet aldrig! Gör så ont i halsen...

Jag längtar mer och mer efter att få det här barnet. Jag längtar samtidigt som jag är livrädd. Hur ska jag klara av att vara mamma? Har så många frågetecken i huvudet. Men det mesta är ju sånt som man kommer klara galant, för man kommer lära sig under tiden. Man tvivlar bara på det nu...

Jaha, igår var det psykolog besök på schemat. Var ju nervös förstås. "Vad ska jag börja prata om? Hon kanske inte tycker mina problem är tillräckligt stora för att ta hjälp av psykolog? Äh jag ställer in och drar hem igen!"
Jag kom ca 40 min för tidigt för jag vill alltid vara i god tid, men då fick jag sitta i en trappa och vänta för det var ingen där som släppte in mig.

Trodde jag skulle törsta ihjäl, glömde såklart ta med nått att dricka så jag fick tugga på ett äpple tills jag blev insläppt.
 
Hon var i alla fall snäll och väldigt medmänsklig. Hon började prata tills jag tog tag i första samtalsämnet, då började alla "Jahaaa..." Tror hon sa det efter allt jag berättade hehe... men det var skönt att prata av sig! Skönt när man vet att allt man säger stannar hos henne, ingen som kan ha åsikter om mina livsval eller som går och pratar skit om mig pga det jag berättar. I recommend!

Igår kväll spenderade vi med Eve, Henke och Emmy! Danne och Emmy hade lite syjunta. De tillverkade vetekuddar som man värmer i micron och kan lägga på nån kroppsdel där man har ont eller fryser. Senare åt vi pizza och kräftor =)

Ska nog gå bort till Emmy en sväng snart! Have a nice weekend...!
//E

Jag och min lilla bula =)



Kommentarer
Mikaela

Ojoj oj nu börjar det hända grejer =) Söt du är! Puss

2009-02-20 @ 21:18:53
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Petter

Ni kommer bli jättebra föräldrar!!!

2009-02-20 @ 22:20:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0