Lördag

Idag fyller Marcus 25 år. GRATTIS!!!

Igår kväll blev det trerätters hos Jonathan, Hannah och Elias. Ricky var där med. Suuuupergod mat som alltid hos dom =) Jag hade med Pannacotta som dessert, blev lite too much efter all maten, men det var en bra kväll. Spelade Monopol med, men jag var inte så engagerad så jag blev ganska snabbt pank hehe.. så jag och Hannah päste lite i sofforna. När man är gravid så blir man ju trött... ;)

Daniel springer här och donar. Han har handllat och håller på att fixa frukost! Det bästa med helgen, att äta frukost ihop =)

Senare idag ska vi (jag daniel å emmy) åka till mamma. Ska hämta upp ett hörnbubbelbadkar i Alsterbro som mamma köpte för bara 2500kr! Så om sisådär 100 år när badrummet är renoverat så ska hon ha det där... nämen,vi får väl se när det blir av! Kostar ju så hiskeligt mycket med nya badrum. Ikväll ska vi till moster och morbror för min kusin Pontus, frun Marie och deras lilla Charlie är där... ska bli kul att se lillen =)

Imorgon ska vi till pappa en sväng. Daniel kanske ska lägga nytt tak på deras hus, så de ska mäta och kolla lite...

Nu blir det frukost a´la Daniel!

//E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0