Lämna det bakomflutna föööre daj!

Jag har en Pumba kommentar i huvet och jag går bara runt och säger "Lämna det bakomflutna föööre daj!" på Pumba dialekten med dessutom... Jag älskar Pumba =)

Vad är det man brukar säga?
Barn, gamla och väldigt ensamma personer pratar med sig själva. Hmmm... vad är då jag? Jag pratar ofta för mig själv när jag är ensam! Särskilt om jag tittar på tv eller sitter vid datorn. My God, jag kanske är schizofren eller nått?
Men det har ju inte gått så långt att jag t.ex. står i kön på Willys och säger saker högt som "Nää nu glömde jag köpa sån där tomatsås..jaha vad ska jag ha då idag till middag? Jaha, och här fanns det tuggummi, då ska jag nog ha såna där med mintsmak...." Haha.... så brukar ju lite äldre små tanter stå och prata i kön, och SÅN är jag inte....inte än i alla fall! =)

SOLEN SKINER!!! Och jag funderar på att ta "min" Nikon D80 med ut på en promenad. Känner att den verkligen behöver rastas. Var länge sen jag fotade nu! Jag älskar vackra bilder. De fångar ögonblick som vi aldrig kan få tillbaka... Oj, vilket vackert citat hehe...

Och Daniel jobbar som vanligt, han är helt slut. På fredag kan han känna att nu är det helg...då har han jobbat 19 heltidsdagar utan en enda dag ledig emellan... SJUKT! Jag vill att han ska byta jobb. Men det är ju hans val helt och hållet! Vill inte att han ska slita ut sig så pass för en lärlingslön, men men... What to do?

Stekhuset var fullbokat ikväll, oväntat....eeh no. Men får se om vi hittar nån bra restaurang som har lediga bord, inte så stor chans känns det som! Men jag ska kolla lite i alla fall...

Ha en fin alla hjärtans dag!!!!

Här får ni förslag på vad ni kan göra...:









Hoppas ni hängde med där i min lilla följetong! Hihi....//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0