denna dagen

Snoozade en timme efter en jobbig natt. Inatt var det inte jag som var dålig utan min kära sambo. Han har spytt och skitit heeeela natten stackaren.... varken han eller jag fick så mycket sömn.

Fick ju ha bilen i alla fall, det var skönt. Åkte till läkaren. Efter det gick jag in till min barnmorska och pratade, väldigt oplanerat men det var skönt. Hon ringde en psykolog som ska ringa upp mig så får vi bestämma en tid. Ska bli skönt att prata med nån som inte känner mig alls. Som inte tar illa upp på nått sätt. Jag vill bara bli av med allt jobbigt från "mitt förra liv". Ignorerar och ignorerar, men det kommer alltid upp ändå till slut. Ska göra allt jag kan så jag slipper bli deprimerad igen. Vill inte att mitt barn ska ha en sån mamma. Så det blir nog bra det här :)

Gick till apoteket och till Willys, sen har jag inte gjort så mycket. Passat upp på min magsjuka älskling. Tur att jag mådde ok idag, annars hade vi båda legat här och spytt hehe...

Lite mat, jobba lite och sen får det bli tv tills man somnar! //E


Kommentarer
Mikaela

Hej! Tråkigt att båda ligger och mår dåligt... inte länge nu till UL =) Sännande att se lilla H*N i magen...som kanske viftar på händerna och klia sig på näsan eller kanske ha tummen i munnen..thithi MYS

2009-02-03 @ 21:31:12
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Mikaela

Hej! Tråkigt att båda ligger och mår dåligt... inte länge nu till UL =) Sännande att se lilla H*N i magen...som kanske viftar på händerna och klia sig på näsan eller kanske ha tummen i munnen..thithi MYS

2009-02-03 @ 21:32:25
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Mikaela

Hej! Tråkigt att båda ligger och mår dåligt... inte länge nu till UL =) Sännande att se lilla H*N i magen...som kanske viftar på händerna och klia sig på näsan eller kanske ha tummen i munnen..thithi MYS

2009-02-03 @ 21:33:38
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Mikaela

Hej! Tråkigt att båda ligger och mår dåligt... inte länge nu till UL =) Sännande att se lilla H*N i magen...som kanske viftar på händerna och klia sig på näsan eller kanske ha tummen i munnen..thithi MYS

2009-02-03 @ 21:35:06
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0