Sååå gutt!

Nu är håret avklippt, känns underbart! Har längtat sååå efter detta, men har varken haft tid eller pengar att gå till frisören. Hannah fixade det, blev skitnöjd =) TACK igen!

Nu kan jag bara rufsa till det lite när jag ska gå ut... ååååh så skönt det är!

Leia var ju lite förkyld i tor-fre, men är mycket bättre nu. I helgen åkte vi hem till mamma, Emmy och Ellen, gjorde julgodis och mös :) Träffade mormor med en sväng, hon skickade med halva frysen med kakor hem till oss hehe... så nu är det kakor och julgodis i frysen här, huuuur ska jag klara mina godisfria veckor nu??? Men räknas verkligen julgodis som godis...? =P

Körde med sommardäck mellan Målilla och Nybro, svinhalt.... gjorde nånting fruktansvärt...vi körde på en katt. Den hoppade ut framför bilen från n häck så vi hann inte se den i diket innan, och när Daniel bromsade så bara gled ju bilen för det var så halt...den klarade sig, den hoppade iväg men jag tyckte det var fruktansvärt hemskt....man hörde hur den dunkade emot bilens undersida och INGET kunde man göra... USCH!

Efter det åkte vi och bytte till vinterdäck...

Och igår kväll var det middag hos Hannah och Jonathan, vår nya söndagstradition eller hur man säger. Nästa söndag är det hos Annica och Anders om de är friska. Undra vad vi ska bjuda på nästa gång? Kom gärna med tips =)

Idag blir det STÄDNING här och en del Leia-tvätt efter helgen hehe...
Bäst att sätta igång!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0