v.41

Idag är man i v. 41... trodde jag ju aldrig. Med alla förvärkar man haft så trodde jag ungen skulle komma innan den 12, men nu sitter man alltså här. Inga värkar, ingen bebbe....

Det kan till och med gå så långt att den kommer i september! Helt sjukt ju... Hannah, du kommer säkert få innan mig!

Om en vecka (om "den" inte har kommit), så får vi åka in och göra ultraljud och lite andra undersökningar så de ser att allt är ok. Om det är lugnt på förlossningen då så kan de försöka sätta igång mig. Annars får vi vänta till lördagen den 29. Och det är ju inte säkert att det går då, så vi kanske får åka hem och vänta några dagar och testa igen.. alltså kan den komma i september! My Gooooood....... låt den komma ut innan.

Igår såg vi Tjuven, den nya Wallander, med J o H,  skitbra! Både allvar och skratt mixat på ett bra sätt.... se den!
 


Idag har vi varit på kantarelljakt med Nemo, men vi hittade inte en enda kantarell! För torrt antar jag... sen skulle vi hälsa på farmor men då skulle hon till Stig på Kvarnbacken så då hängde vi på. Var nog ett år sen jag var där och hälsade på. Slutade med att vi satt och sjöng allsång och fikade med gamlingarna hehe... nybakade bullar och kakor, alltid gott ;)

Var inne på Jysk en snabbis och träffade Annelie med :)

Sen har vi gjort en god kycklingsallad med currysås.... Henke kom förbi, men Danne skulle ju iväg och jaga lite nu så... jaa...händer väl inte mycket mer idag!

Blir väl ett bad :)
Ha det fint! //E


Kommentarer
Petter

"Hon" väntar ju givetvis på att få komma ut på min födelsedag den 24 aug så ni vet! Hälsa Daniel!

2009-08-20 @ 23:02:57
URL: http://wåhlin.com
Annelie

åååh gumman, tycker så synd om dig..! Roligt att ni hälsade på...

Puss o kram min vän!

2009-08-21 @ 08:08:47
Mamma Jessica [blev mamma vid 14 års ålder]

Jag såg den där filmen igår :) Den var skit bra :)

Har du sett Män som hatar kvinnor då?

2009-08-25 @ 16:13:27
URL: http://mammajessica.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0