Söndag

Nu börjar jag bli lite rastlös. Har inte kunnat göra nått idag för Daniel har migrän. Han ligger inne i sovrummet där det är mörkt och hyfsat svalare än i övriga lgh. Han kom ut förut och gick in på toan och kräktes... sen har han legat där. Tycker så synd om honom! Försöker få i honom vatten men mer än så kan jag inte göra....

Så jag kan inte ta tag i nån städning precis eller ens plocka ur diskmaskinen för då smäller jag och han tål inga ljud nu... Vilket skit.

Så det blir inga kräftor/räkor för oss ikväll =( Får bli en annan kväll!

Ska se hur det är med honom, sen får vi väl se om det kan bli åtminstone en blåbärspaj ikväll? Hoppas...

//E


Kommentarer
Matilda

Men du, vilket datum är bäbisen beräknad egentligen? Är det snart dax? I så fall har det ju gått sjukt snabbt ( iaf för oss om kollar på ;P )

2009-08-09 @ 19:40:48
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0