Lalalalaaaa....

Inget har hänt på bebisfronten än, så ni vet... tror alla andra är mer nervösa än mig!

Jag bara väntar och väntar...och väntar...... om en vecka kanske det är dax då. Den 29 augusti. Michael Jacksons födelsedag....vore rätt coolt :) Var Emmsan som kom på det...! En ny stjärna föds....! ;)

Nehe, nu ska jag göra något jag inte vill...gå och lägga mig! Det är hemskt att sova. USCH! Man kan bara ligga på sidan och då domnar benen bort, då måste man vända sig på andra sidan...då domnar den sidan av benen bort! Sådär ligger man hela natten.... plus att det är varmt så man svettas med.... hua! Och inte så lätt att vända sig heller. Väcker Daniel för jag låter som en valross...känner mig som en också!

Hoppas en vecka går fort nu...... sov gott!
//E


Kommentarer
Matilda

haha jag är jättenervös. Klicka in mej här fler gånger om dagen, och när du inte har uppdaterat tror jag att du är på BB. Ja lite tufft hade det varit om det blir på MJ födelsedag men jag tror inte att du vill vänta så länge.. Jag tippar på att den lille tittar ut på tisdag. hahah för då får du lön för mödan ;)

2009-08-22 @ 10:24:05
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0