Hej, jag har prickiga trosor...

Idag är jag i v. 39. Därför tänkte jag bjuda på en smaskig utvikningsbild....eller.... en tjockisbild där man ser hur gigantisk min mage är!!! Förstår inte själv hur min mage kan töjas ut så mycket. Ni får ursäkta hur jag ser ut för övrigt. Jag förberedde inte fotot med smink, ljussättning och sånt där.... haha.... jag gick upp från sängen =P



Mina fötter är svullna från att jag vaknar på morgonen. 3 av mina fingrar är bortdomnade större delen av dagen. På nätterna (ibland på dagarna) läcker det mjölk från brösten. Uuuuh, man känner sig så het just nu.... =P

Inatt har jag haft mycket värre ont i magen än natten innan. Jag tog värktabletter och låg med en varm vetekudde mot magen och så hade jag fönstret öppet för att inte svettas ihjäl helt... så jag somnade faktiskt efter ett tag. Men när D åkte till jobbet hade jag fortfarande ont så jag ville inte att han skulle åka.... men det är hans sista dag så jag fick släppa iväg honom. SEN ÄR HAN LEDIG! =)

Igår fick jag ett paket från min älskade Emmelie! Innehöll ett brev, 2 fina armband som hon suttit och gjort (!), en skiva med foton när vi var på Öland och så 2 små bebis mössor som hon "fixat till". Här är ett kort på dom:


Snacka om söta....=)

//E


Kommentarer
Mikaela

Sötis mage =)

2009-08-06 @ 15:46:13
Annelie

Vilken snygging...

2009-08-06 @ 18:20:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0