week 24!

Shit vad tiden går! Men jag längtar till slutet av augusti när allt det jobbiga är över. Lägenheten är klar och ungen är ute och jag slipper oroa mig för ALLT. Ska bli så skönt. Säger jag nu.... sen kanske man får ett kolikbarn som gråter konstant i 3 månader... men NEJ, så ska jag inte tänka! Allt kommer bli bra.




Jag har så mycket att tänka på och fixa med så jag hinner inte blogga så mycket längre. Det står inte högst upp på listan precis... men jag tänker inte sluta helt. Så keep on reading my blog =)

Idag:
Jobbat
Ska umgås med mor och syrror
Tvätta
Kalas för svärfar Anders
Jobba lite till

Ps. På söndag kommer en liten överaskning...hihi, kan knappt hålla mig. Ds.

//E


Kommentarer
Emmsan

Men vilken snygg tjej, riktigt vårfin! Snygga jeans...vill oxå ha:-)

2009-04-16 @ 12:05:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0