Sol, vår och snart helg igen!

Tack snälla söta för era uppmuntrande kommentarer =) Man behöver lite extra positivitet när man är pregnant har jag märkt.

Fick en smärre chock när jag steg på vågen på MVC nyss. Så här mycket har jag aldrig vägt i hela mitt liv! Men det var ju HELT normalt såklart, bara jag som måste vänja mig... jag äger inte ens en våg. VÅGAR inte köpa en VÅG. (hihi). Jag är rädd att jag skulle bli besatt av vikten och det är ju inge bra!

Annars gick det bra. Fick lyssna på hjärtljuden från lillen för första gången. Slog dubbelt så fort som mina egna =) Härlig känsla det där. Föräldragruppen sätter igång i maj, alltså snart. För övrigt så var hon lika förvirrad som vanligt haha... men jag tycker det är lite roligt. Än så länge i alla fall. Då känner ju jag att jag har koll på läget....

Imorgon är det fredag igen. Ska bli skönt... i helgen blir det nog inköp av 6 st stolar som jag hittat på blocket. Kanske det där golvet och kaklet från Bauhaus, om inte Danne tar det nån dag efter jobbet.
Det ska ju bli kanonväder så någon uteaktivitet vill man ju hitta på! GRILLA GRILLA GRILLA GRILLA! Nån mer som vill?

Får veta idag om jag får utökad tid på mitt kvällsjobb till 8h/v istället. Inte världens roligaste jobb, men i need da money... så jag hoppas :)

Idag är Eve och Heidi i Ullared, jag hade fått följa med, men jag jobbar ju och så skulle jag träffa BM, så det får bli en annan gång! Men får se om Eve köper några saker åt mig... kanske nya bestick och lite strumpor =)



Kommentarer
Matilda

du.. vänta med grejerna på bauhaus, jag såg på jobbet att man kunde få 10% på hela sortimentet men jag kommer inte ihåg när, kan kolla upp det imorgon om du vill ( haha fast du är kanske inte lika snål som jag ;) )

2009-04-02 @ 19:12:07
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Annelie

mmmm grilla... nästa helg ist? När vi har flyttat in...

2009-04-03 @ 07:19:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0