Orolig natt

Hmm.... Inatt kanske jag har sovit i en timme... helt sjukt. Det GICK INTE att somna.... har bara oroat mig och haft hjärtklappning.....

Nu sitter jag här med ett kollegieblock och håller på att skriva ner allt jag har i huvet så jag slipper oroa mig så mycket.

Idag ska jag in till Kalmar. Inte förren i eftermiddag som tur är, så jag kanske hinner vila ett par timmar innan. Ska träffa psykologen, känner att det kan va rätt skönt idag så jag får ur mig allt....
Efter det ska det shoppas! Hannah och Jonatahan ska handla lite grejer och vi ska köpa golv m.m. så vi hyr ett släp ihop och shoppar loss =) Dagens höjdpunkt...

Kan inte den lilla damen på Kyrkoesplanaden flytta ut snart så vi kan börja greja! Jag får panik, det är så mycket vi måste få gjort i den där lägenheten.....

Nu ska jag försöka få göra lite nytta! Bye!


Kommentarer
Annelie

We like shopping :)

2009-04-08 @ 07:34:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0