lite smått och gott

Igår beställde jag ett flexi-belt från "Lilla Mirakel". En bra liten grej som gör att man kan ha sina egna byxor och kjolar med knapp under graviditeten. (För jag ger upp med mamma-byxor, hittar man några fina är de svindyra!)

Så idag redan fick jag det! Plus ett litet handskrivet meddelande...=)

Det står: "Hej Emilia! Tack för din beställning, lycka till med "magen" och njut av vårsolen! Eva"

Såna små extra saker tycker jag om, kändes som att dom nästan brydde sig om en haha... sentimentala jag =)

Nu har jag suttit i solen innanför balkongen på golvet och läst masssssa i "Flickan som lekte med elden"...hälften kvar. Men den är så spännande så jag kommer nog snart ha läst ut den. 631 sidor..weeee....!

Igår kväll åkte vi bort till Hannah i huset. Jag har ju inte sett det innan så det var kul att gå runt och kika! De håller på att måla och tapetsera för fullt, blir kanonfint! Det är många som flyttar nu... ska bli skönt när vi få tillgång till nya lgh och kan sätta igång och fixa iordning den. Har så många idéer, men en del får vi vänta med tills vi har skaffat hus...ska väl inte dröja alltför länge hoppas vi =)

Ryggen känns bättre. Är som vanligt igen. Gör ont och hugger till när man reser sig, men annars inget att klaga på!

Är lite besatt av barnvagnar, skötväskor och annat smått och gott... sitter och kollar runt på nätet rätt mycket. Man vill ju ha bra grejer fast inte lägga ut en förmögenhet på det. Finns barnvagnar för 12 000 spänn liksom. NEVER. Men vi ska nog hitta en bra vagn...

Ska se vad man kan slänga ihop för käk. Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0