glad påsk

Inatt gick vi och la oss vid halv 2 tiden. LÄNGE sen jag var vaken så länge hehe....

Vaknade vid 9.00 med huvudvärk och lite ont i halsen.... som jag hoppas ska gå över för jag orkar inte med att va sjuk nu! Ska äta frukost och dricka massa vatten så går det nog över....

Idag ska jag bara softa fram tills vi ska på kalas vid 3. Daniel hjälper Fidde och Annelie med att sätta in en kamin tror jag det var.... igår var vi hos Hannah och Jonathan hela dagen i deras hus. JAG VILL OCKSÅ HA HUS! Jag och Hannah, 2 hormonstinna gravida kvinnor skulle sätta ihop prylar från IKEA..... snacka om ett test för tålamodet! Men vi var grymma. Grillade gjorde vi med, gutt.... blev en bra dag.

På kvällen tog vi oss bort till Eve och Henke i deras HUS. De hade inte grillat än i år så då blev det en grillning till hehe.... lite vildsvinfilé. Mycket gott och mycket trevligt.... när det blev lite för kyligt gick vi ner i gillestugan eller vad man ska kalla det, tände en brasa och satt och snackade en massa. Very najs.....

Min plan:
Efter mammaledigheten ska jag gå min 10 månaders utbildning och sen ska jag fixa fast jobb nånstans och SEN.....SEN kan vi köpa hus!!!! Känner mig sååå taggad =)

Ha en bra påskhelg nu!
Och Emmsan, det var inte meningen att göra dig tårögd... jaa kom ner hit igen, du är saknad min vän! Eller får jag åka upp....! Ska nog funka om jag sitter nära toaletten på bussen hihi.... //Milla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0