Underbar dag!

Idag gick jag och köpte frukost och hämtade mina "Tradera"Stövlar som hade kommit. De var helt perfekta! Är supernöjd med dom. När vi hade käkat åkte vi till Kalmar. Jag och Daniel alltså. Vädret var helt underbart och vi hade sååå mysigt :)


Shoppade upp våra presentkort, äntligen! Sen hittade jag lite annat tjafs. Här kommer bilder:

Mysiga "pälsstöveltofflor" och 4 vackra skålar från Indiska, en snygg brun handväska och strumpor plus grå ullknästrumpor från H&M och ett lila linne från Vero Moda!

Kollade även in MediaMarkt som hade premiärdag idag. Stort ställe det där.. vi träffade på Jimmy och hans tjej där.

Har även hunnit med en promenix med Annelie och Niccie. Nu är det Filip och Fredrik som gäller!

Godnatt!

Jag beundrar mina fina nya stövlar hihi...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0