This Weekend

Mat är i fokus. Igår kräftskiva, ikväll hyttsill. Min mage spricker! Igår var det nära att jag kräktes, men jag vägrade. Vad gör man när det är så gott allting!!? Jo man vräker i sig och njuter! Hahaha....mmm, gott gottgottigottgott haha....

Är hemma nu, Daniel jobbar och jag äter ett paket marsglass och slappar framför tv:n. Underbart! tss...

Men jag saknar min sambo! Han jobbar lite för mycket. Men på onsdag ska vi nog gå ut och äta för då har vi varit tillsammans i 3 år. Det är LÄNGE! Värt att fira :) Love love love...

Ha en fortsatt bra helg vänner!
//E


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Så mysigt=) Tiden går så sjukt fort! Grattis i förskott får man säga då! M och jag firar 8 år den 29...kan knappt fatta det..hehe många kramar och trevlig kväll

2008-09-06 @ 16:55:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0