SKÄRP dig!

FYND FYND FYND

Har ju letat efter ett brunt skärp de senaste dagarna och idag gick jag in på TorgEtt och kollade. USCH, va dyrt. Det enda som var fint kostade över 200! DYRT. FÖR DYRT, tyckte Emilia. Som traskade vidare förbi JC. Det står massa korgar utanför som jag aldrig tittar i, men idag gjorde jag det och hittade det här fint skärpet! Stod 150 kr på, sen 50% på korgen och när jag skulle betala så kostade det bara 25 kr!! Det är ju Thailandspriser haha....


Det här blir min första och förmodligen sista dagens outfit:





Nu drar jag till Öland! Trevlig helg!


Kommentarer
Mikaela

Det va billigt! Jätte söt =) KRAM

2008-09-05 @ 15:01:00
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Johanna

Håller me! Du e jättefin! Du passar bra i ljust hår! o långt me för den delen! Ha en bra vistelse på Öland... kram Johanna

2008-09-05 @ 16:08:26
URL: http://jojoroos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0