Patrik 1,5

Filmen var så himla kul och bra! En bögfilm helt enkelt. Men jag både asgarvade och satt och snyftade... precis så en bra film ska va ju! Se den...!

Han som spelar Patrik var så himla söt! Hittade den här bilden på honom. Har ingen aning om vad han heter dock.

Riktigt söt! Något för Ellen kanske? Hahaha... skojar lite gumms ;P

Gick med Annelie och Anna, var riktigt skoj! Får vi lätt göra om tycker jag.

När jag kom till Nybro så ville Daniel att jag skulle komma och hämta honom i Paradiset. Men sen blev det film hos Marcus och Mikaela hehe...! Trevligt, men filmen var lite äcklig. Utan Spår tror jag den hette... bra film, men dom hade inte behövt visa detaljer på när någon fräts upp i batterisyra... !

Jag ska skicka ett paket, har sålt ett par skor på tradera. Har nog aldrig skickat paket förut! Men får försöka få det att se okej ut. Kostar väl mer om det är skrymmande tror jag. Sen vann jag en jacka som jag ska gå och hämta ut... jag är Tradera beroende, hjälp mig!!!

Ska ta en fika med Hannah och Elias med snart... så det är väl bara att klä på sig och ta tag i denna dagen! =)

Love E

Ps. Hanna Larsson, vad hade du för bloggadress?. Ds


Kommentarer
Anonym

hannalarsson89.blogg.se =)

2008-09-30 @ 13:50:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0