Montag

Idag är jag ledig. Typ. Jag jobbar 2 timmar ikväll, men det räknas ju knappt. Fast jag såg på min internetbank att det är mer pengar än jag trodde som ska komma in den 25. Glad överaskning =)

Börjar tvivla på Nya Zeeland nu. Visst, vi kan ju skjuta fram resan, men då kanske Anna har åkt hem därifrån. Det var ju det som var hela grejen egentligen. Att hälsa på henne! Få simma med delfinerna hon jobbar med och bo hos henne. Men vi får se. I värsta fall kanske jag får låna pengar av D, men det är inte så populärt. Fattar inte varför, men men, han har säkert planer med sina pengar som han inte berättar... Daniel är en helgo kille på väldigt många sätt, men när det gäller pengar, då går det knappt att prata med honom... vi kommer aldrig någonsin att kunna ha gemensam ekonomi. Det är väl bra på ett sätt, om det tar slut mellan oss, men det är väl den enda anledningen? Han tror att jag skulle köpa upp hans pengar! Det skulle jag inte alls. Mmmmmmupp!

"Vi får ta ett snnnack!"

Igår kväll tog jag en promenad med Annelie, välbehövligt efter all mat man proppat i sig i helgen! Sen kollade jag och D på Andra Avenyn som började igår. Vi kunde inte hålla oss, så vi kollade på de resterande 2 avsnitten sen på SVT Play! Skönt att det finns lite bra tv nu äntligen. Nånting som är bra med hösten...

Jag MÅSTE ut och fota. Löven är ju så sjukt snygga! Jag plockade löv i lördags för jag kunde inte låta dom ligga där, de var ju så röda och snygga....Daniel tyckte jag var dum i huvet, han skämdes för mig haha.... kanske för att det var på väg hem från willys och massa mänskor undrade vad jag höll på med. JAG ÄR ESTET FÖR TUSAN! Jag har gjort konstigare saker än att plocka vackra löv... jaja, jag använde dom till bordsdekorationen sen i alla fall! Blev najs =)

Nu är det frukost som gäller. Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0