Lördag



Min vän Jenny och lilla godingen Elize kom upp på fika. Åt kladdkaka med grädde...mmmmums!

Igår var det fredag. Jag jobbade 3 timmar... på kvällen bjöd Daniel mig på Juventus. Blev Fläskfiléplanka, riktigt gott! Sen hyrde vi Arn... vi är lite efter, har inte sett den förren nu. Ganska okej var den.

Ikväll hade vi tänkt umgås med lite vänner, men alla var upptagna med annat =(
Hyrde Paranoid Park. Me liked, not Daniel.
Nu kollar jag på Beck och Daniel skjutsar runt på kompisar som ska på fest.

Imorgon blir det Målerås. Och jag saknar min katt så jag ska ta hem honom imorgon...

Thats it!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0