Jag är trött

Jag får låna D´s lilla Konica kamera tills jag har råd att köpa en ny, sjysst!

Nu har Daniel åkt iväg till nattjobbet och jag funderar på att sova, är astrött efter ännu en dag i Alstermo. Trista industrilokaler, kontor kontor kontor (!!!), toaletter i all oändlighet...bläää! Men jag sa till min arbetsledare att jag tyckte det var skittråkigt och att jag hellre ville ha flyttstäd och byggstäd. "Va?? INGEN tycker ju om flyttstäd!"..."Joo, jag!", sa jag....
Han var orolig att jag hade ett nytt jobb på G. "Nee", sa jag, "men om jag inte får mer timmar här så blir jag väl tvungen!"... Hoppas det satte skräck i honom, muahahahaha.... nej, men skämt åsido. De är nöjda med mig och vill ha mig kvar, då får de faktiskt skramla ihop lite fler timmar åt mig, annars har jag inte råd att vara kvar. Så enkelt är det!

Skulle städat förskolan ikväll egentligen. Jag tyckte det var roligare att äta nygjorda brownies hos Hannah och Jonathan =) Så det blir att gå upp tiiiiidigt imorgon och ta det innan de öppnar. För nu vill jag sova...

Godnatt people!


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Söt du är Emilia =)

2008-09-25 @ 16:54:07
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0