Budget

Jag måste ha en plan för att kunna spara ihop till Nya Zeeland resan i November-December!...

Inga onödiga köp. Det enda jag vill ha till mig själv i höst är bruna stövlar, ett brunt skärp och en varm vinterjacka. Det blir ca 1000 kr.

Håret. Jag ska spara in ca 2000 kr på att färga håret själv och låta Elin, syster yster, klippa mig.

Hyra och övriga räkningar måste man ju betala, men annars har jag inte så mycket utgifter så behåller jag extrajobbet fram till jul med så hjälper ju det till i kassan också.

DET BORDE GÅ!!! BEHÖVER UNGEFÄR 20 000 KR... Om man hittar en billig resa förstås. Annars kan det ju kosta mer...

Jag bara SKA dit, så är det.


Kommentarer
Mikaela

ser underbart ut...håller tummarna för dig =)

2008-09-02 @ 18:02:32
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0