Besatt

Igår och idag har jag inte haft något jobb. Min tid har spenderats här framför datorn, snart sett alla avsnitt av The Hills, jag är helt besatt..... när jag sett alla kommer jag säkert bli galen! Hoppas det kommer nya snart så man har nått att se fram emot. Usch, vilken dålig människa jag känner mig som! Sitta och titta på rika, bortskämda 20 åringar i L.A. och deras små bekymmer och bli helt fast i det... kanske är det för att deras små bekymmer påminner om våra? Kanske är vi ganska lika ändå? Jaja, vi är alla människor!


Imorgon är det i alla fall jobb, tidigt! Börjar redan kl. 6.00... på ett ställe jag aldrig varit på, får se hur det går! Blir halvdag, rätt skönt.

Imorgon firar vi 3 år, hoppas inte Daniel måste jobba över eller att larmet går (jour på räddningstjänsten denna vecka), för då blir jag lite ledsen... men det blir nog mysigt får vi hoppas! Köpte en liten present till honom förut :)

Gjorde förresten ananaspajen idag! Den blev god, men jag skulle nog använt en större pajform, för det blev lite kompakt. Men då vet man tills nästa gång!

Love/E


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Kul att ni tyckte om pajen =) Hoppas ni får en riktigt mysig dag tillsammans i morgon för det önskar jag er! Ni är så perfekt för varandra och jag är glad att Daniel fann dig… du är så söt och snäll=) Tycker om er

2008-09-09 @ 17:33:34
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Annelie

Grattis gumman på 3 årsdagen!!!

Puss

2008-09-09 @ 18:14:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0