Var är orken?

Jag har absolut ingen ork till nånting. Känner mig sjuk fast jag är inte det... behöver gå ut i friska luften och röra på mig lite så jag blir pigg, men jag orkar ju inte det... jättefint väder ute, men jag orkar inte...

Blev knappt något städat igår. Jag hängde in kläder och D diskade... mer än så blev det inte. FÖR JAG HAR INGEN ORK.....

Oj vad jag deppar ner alla som läser nu, sorry!

På fredag ska det bli kul i alla fall! Längtar... ska till Kalmar och kolla på Björn, Måns, Soran och Özz! Värsta humorkvällen, ska bli kanonkul! YAY!!


"Snäpp upp dej nu!"


Kommentarer
Mikaela Kronberg

ååååååå jag vill också se dom =)

2008-10-14 @ 12:33:00
Emma

hej..Är dom i kalmar?Hade oxå velat gå på det där.Shit vad skoj=)Emma heter jag förresten,brukar läsa din blogg då o då=) Ha d bra.

2008-10-14 @ 17:32:13
URL: http://ems86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0