Torsdag

Det är redan torsdag idag. Bara lite mer än en månad tills vi flyger iväg mot varmare breddgrader. Såg på "packat och klart" på svt om Patong beach, där vi ska bo. Värsta partystranden haha... och på stranden såg det helt packat ut på dagen med en massa solparasoll och blekfeta nordbor...  men men, det blir nog bra. Man får ju scootra runt och hitta lite lugna ställen om det skulle bli för intensivt! Shiiiiiiiiiiiiiiiiiit vad jag längtar!!!

Idag vaknade jag med värk i ryggen som gick upp ända till huvudet. Och vaknade inatt av att jag svettades som bara den... fick gå upp och öppna balkongdörren. Självklart får jag för mig att jag fått någon allvarlig sjukdom och får panik.... stackars Daniel som står ut med mig. Tog en Ibumetin (My lifesaver!) och la mig igen och nu känner jag ingenting.

Ska till Kalmar sen med Hannah, Elias och Ronja! Ska ut och fika lite, mysigt =) Annars är det lite jobb ikväll, laga mat och kanske åka till RIA second hand och kolla efter en hylla/byrå/skåp till köket.

"Have it nice"

Love E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0