So you think you can dance

Tycker om det programmet grymt mycket och då menar jag INTE det svenska! Cat Deeley är så himla söt och rolig som programledare och dansarna är helgrymma på det de gör!


Idag har jag ingen feber men jag har fortfarande ont i halsen och har blivit snorig istället... så blir ingen tjejkväll för mig =(
Får vara hemma och vila upp mig och nästa helg ska jag ha roligt! =)

Nu ska jag bädda ner mig soffan med min favoritglass Texas Pecan från GB´s Carte Dór...mmmmums.....!


/Milla Ibumetin


Kommentarer
Emy

Cat for life! ^^ På svensk TV så klipper de bort henne en massa dock, det tycker Emy inte om minsann!

2008-10-05 @ 23:34:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0