Slappdag med fruarna

Idag var jag uppe vid 4 och städade dagiset, för jag ville umgås med sambon igår kväll så jag sköt fram det. Men gick ju bra det med. Blev lite rädd när jag skulle gå hem för det var nån stolle som var ute och gick och han såg helt påverkad ut och slungade en willyskasse upp och ner... fick fart på mig vill jag lova!

Somnade om och vaknade halv 10... nu slappar jag och kollar Desperate housewives avsnitt som jag missat och måste se hehe...Hannah, datasnillet var ju här igår och hjälpte mig med Piratebay.. jag är helt värdelös på datorer, men hon fixade det! Tack tack tack...!

Laddar ner Tusenbröder säsong 2 med. Fattar inte hur jag kunde missa den serien när den gick på tv! Så himla bra...

JAG LÄNGTAR TILL DEN 2 DECEMBER...! Fast just nu är det ju fint här i Sverige, solen skiner och löven är vackra och hänger kvar... men snart blir allting grått och trist, då ska det bli skönt att resa iväg =)

Sist en bild på min stolta jägare... =)
 


Kommentarer
Emma

Inget litet djur det där hehe..Kollade efter biljetter men det finns inga kvar, iaf inte där man får sitta tillsammans och det vill man ju helst..Beställde nyhetsbrev iaf så jag är ute i god tid nästa gång=) Ha det så kul./emma

2008-10-15 @ 12:22:25
URL: http://ems86.blogg.se/
Mikaela Kronberg

åå vad synd! Hade mest viljat åka innan november eftersom det är så mycket födelsedagar och sen ska vi ha dopet! Ska kolla i så fall om kanske min bror vill åka =) Kul att det blev lite älg för er! Ni får gärna komma bort på fika någon dag..eller får vi komma bort till er när ni kan! Kanske hyra film någon helg? Kram kram

2008-10-15 @ 15:44:03
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0